Termeni și condiții

1. Elemente Definitorii

Termenii și condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către BRICON TECH SRL, prin intermediul magazinului virtual BRICON.RO către Cumpărător și pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor părti.

Astfel, următorii termeni vor însemna:
Cumpărător – persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă.
Vânzător – societatea comercială SC BRICON TECH SRL, având sediul social în CLUJ-NAPOCA, STR. DEVA, NR,4, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J12/1369/2016, CIF RO35895235.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile, iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător.
Drepturi de proprietate Intelectuală – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natura de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și inregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

2. Documente Contractuale

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-urile anterior mentionate, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusă din următoarele documente, in ordinea importanței:
Comanda (impreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul)

Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumparator, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu consideră în niciun moment o comanda neconfirmată ca având valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vânzător. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia, pentru produsele care necesită certificat de garanție.

3. Administrarea e-shopului BRICON.RO se efectueză de către societatea:

BRICON TECH SRL
Adresa: CLUJ-NAPOCA, STR. DEVA, NR,4
CUI: RO35895235
Nr. ORC: J12/1369/2016
Mobil: (+40) 722 203 509
E-mail: briconelectronics@gmail.com

4. Declinarea Responsabilitatii

BRICON TECH SRL nu iși asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția societații de către producătorii și reprezentanții fiecărei mărci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor sau a design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

BRICON TECH SRL nu poate garanta și nu iși poate asuma raspunderea că informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neîntrerupte și fără erori.

Valoarea maxima a obligațiilor BRICON TECH SRL, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de BRICON TECH SRL de la clientul respectiv.

5. Frauda

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI BRICON.RO, ORI DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL BRICON.RO VA FI CONSIDERAT O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI BRICON.RO ȘI VA PUNE IN MIȘCARE CERCETAREA PENALĂ IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

6. Litigii

Orice litigiu apărut între Clienți și Societate va fi rezolvat pe cale amiabilă. In cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată competente din Romania.

7. Date Personale

Informațiile utilizatorilor site-ului BRICON.RO vor putea fi folosite numai pentru comunicări comerciale cu BRICON TECH SRL sau cu partenerii acestuia.
Orice date specifice privitoare la situația și starea produselor se pot obține contactându-ne online sau prin email / telefon, la adresele cuprinse in prezentul site.

Disponibilitatea și Prețul Produselor
Ofertele și produsele prezentate pe site-ul BRICON.RO sunt disponibile in limita stocului.
Ofertele și prețurile sunt valabile maxim 48 ore, acestea urmând a fi actualizate periodic. Prețurile produselor prezentate pe BRICON.RO pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.
BRICON TECH SRL poate solicita clienților diferite sume cu titlu de avans în cazul produselor ce nu se află în stocul companiei. In situația în care clientul refuză achizitia produsului la livrarea acestuia va pierde suma achitată.

8. Returnarea Produselor

Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de BRICON TECH SRL.

Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de BRICON TECH SRL.

Renunțarea la cumpărare. Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. In cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. In situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna.BRICON TECH SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conțină factura în original, cât și copie după buletinul persoanei pe care a fost facută factura.

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua in următoarele condiții:

In cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat

Starea produselor achizitionate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor, inclusiv ambalajele originale trebuie menținute intacte

In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, și care conțin materii prime de origine animală gen: hrană uscată (deshidratată), hrană semiumedă, hrană umedă (conserve, plicuri), recompense(biscuiți, batoane) etc se va proceda conform prevederilor legii in vigoare, după cum urmează: Consumatorul nu poate denunța unilateral contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cu alte cuvinte produsele din categoriile : hrană uscată (deshidratată), hrană semiumedă, hrană umedă(conserve, plicuri), recompense

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca ți nou, BRICON TECH SRL are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanța.

In cazul returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumparare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

In cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune masură reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispoziții legale în vigoare.

NOTA: In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au insoțit (factura, certificate de garanție etc.).

In momentul efectuării unei comenzi on line, Clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.

9. Modalitati de Comanda

Online: prin folosirea coșului de cumpărături
Telefonic: apelând departamentul vânzări la numărul (+40) 722 203 509 – între orele 09-16 (L-V)
E-mail: briconelectronics@gmail.com

10. Plata Produselor Comandate de pe magazinul virtual BRICON.RO se poate efectua astfel:

Plată ramburs în momentul în care primiți produsul, prin achitarea acestuia către reprezentantul firmei de curierat. Prin folosirea acestei metode de plată, nu puteți trimite cadouri altei persoane.

11. Dispozitii Finale

SC BRICON TECH SRL iși rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări asupra site-ului BRICON.RO, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsita nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Pentru orice lămuriri sau informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați pe adresa briconelectronics@gmail.com